Contact

Wanneer u vragen en/of opmerkingen heeft of wellicht advies nodig hebt, kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit kan via telefoon, e-mail, chat of via het contactformulier op deze pagina. 

 
Contactgegevens klantenservice:
 

Telefoon:             085-0290129 (Momenteel ondervinden wij een telefonische storing)
E-mail:                 klantenservice@houss.nl
Adres:                  Jumaweg 6
                              9291 MD Kollum


Overige gegevens:
 
 

KvK-nummer:        53542320
BTW-nummer:       NL106766132B01
Rabobank:            1146.82.356
IBAN:                      NL39 RABO 0114 6823 56
BIC(SWIFT):            RABONL2U


Klachtenafhandeling 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail: info@houss.nl
Telefoonnummer: 0511-702961 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Houss.nl bij is aangesloten.  

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden