• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Levertijd


De meeste artikelen hebben wij op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, worden binnen 24 uur verstuurd.

Verzendkosten


We berekenen € 4,95 verzendkosten voor pakketpost binnen Nederland en € 2,00 voor brievenbuspost.

Bestellingen boven € 50,- worden gratis verzonden.

De kosten voor verzendingen naar België bedragen € 7,50.

Track & Trace


Uw bestelling bij Houss.nl wordt altijd per pakketpost verzonden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u via de mail een Track & Trace nummer.

Met dit nummer kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject en hoe laat uw pakket bezorgd wordt.
 

Kan ik mijn artikel bij Houss.nl retourneren?


U kunt uw artikelen altijd retourneren bij Houss.nl. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra u uw bestelling ontvangen heeft. Het gehele bedrag inclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van de klant. 

Om een retourzending aan te vragen of als u een artikel beschadigd heeft ontvangen, verwijzen wij u graag door naar onze klantenservice,

Email: klantenservice@sweetlivingshop.nl

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Houss.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?


Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gekozen.

Klachtenafhandeling 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail: info@houss.nl
Telefoonnummer: 0511-702961 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Houss.nl bij is aangesloten.  

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).